» Lukk
» Velg
» Lukk
» Velg
Kjøpsvilkår


Reklamasjon
Hva gjør jeg for å reklamere, eller returnere en vare?
Vi garanterer at de varene du bestiller er feilfrie ved levering. Skulle du ved uhell få en defekt vare, eller en feillevering ber vi deg om å snarest ta kontakt med kundetjeneste via mail sånn at vi får rettet opp feilen. Vennligst følg instruksjonene du får av kundetjenesten for framgangsmåten til hvordan du skal returnere.

Returen skjer selvfølgelig helt uten flere kostander fra deg.

For produkter som er skreddersydde finnes det beklagelig nok ingen angrerett. Men vi prøver i det lengste å ta vare på våre kunder, så kontakt gjerne vår kundetjeneste også skal vi gjøre vårt beste på å hjelpe deg.

Kan jeg endre detaljer/mål i en ordre som allerede er sendt?
Om produksjonen allerede har startet er dette beklagelig nok ikke mulig. Hvis du logger inn på kontoen kan du se om produksjonen har startet. Hvis den ikke har startet, tar du kontakt med kundetjeneste, også annulerer vi orderen din.

Vilkår
Orderen som kunden sender, går direkte til Nordic Shirts Ltd. i Hong Kong, og sendes direkte til kunden, som kan dermed regnes som importør. Kun en fraktavgift på 49kr kommer itillegg.

Betaling
Du kan velge å betale med kort, eller via PayPal.

Vilkår for kortbetaling.
Vi aksepterer på dette tidspunktet Visa og Mastercard.
Kort betalinger behandled av vår svenske samarbeidspartner Payer AB, og er helt sikre.

Leveransetid
Leveransetiden for skreddersydde varer er omtrent 15-20 arbeidsdager. Leveransetiden for våre lagervarer er omtrent 7-10 arbeidsdager.

Falske bestillinger/Svindel
Vi samarbeider med politiet, og alle forsøk på falske bestillinger, eller bedrageriforsøk vil bli politianmeldt.

Lover
Alle tvister under disse vilkårene og betingelsene skal styres av og tolkes i samsvar med Hong Kong lov. Selskapet er hjemmehørende i Hong Kong som også er landet hvor all handel foregår.